Decorette

Met gemak het … woonatelier
‘Met gemak het … woonatelier’ communiceert het gemak en de toegankelijkheid van Decorette. Waar puntjes staan kunnen allerlei steeds wisselende USP’s worden ingevuld als ‘gezelligste’, ’voordeligste’, ’slimste’, ‘handigste’  en  als meest algemene ’veelzijdigste’. Zo kun je steeds de kopregel (het thema) aanpassen aan de specifieke boodschap. Door aan dat gemak de term woonatelier te koppelen, ontstaat een directe link met Decorette (woonatelier komt immers ook terug in het logo) hierdoor kunnen we op een mooie geïntegreerde manier Decorette positioneren. In de communicatie wordt bovendien verteld dat Decorette op allerlei vlakken met gemak beter is. Zo kunnen we vanuit verschillende invalshoeken met gemak lading geven aan het merk Decorette.



Radio commercial

De radiocommercial is een vraag- en antwoordspel. Om te demonsteren dat de puntjes steeds anders kunnen worden ingevuld, variëren we hier met de  pay off.

KLANT: Slaag ik bij Decorette als ik echt iets heel erg groens voor de ramen wil?
VOICE OVER: Met gemak!
KLANT: Slaag ik bijvoorbeeld ook als ik daar passende en verrassende vloerbedekking bij zoek?
VOICE OVER: Met gemak!
KLANT: En als ik ook nog eens mijn muren wil verfraaien met verf of behang?
VOICE OVER: Met gemak!
KLANT: En slaag ik als ik het eigenlijk nog niet weet en gewoon een goed advies wil?
VOICE OVER: Met gemak!

VOICE OVER: Decorette met gemak het meest geslaagde woonatelier.

Tag on
VOICE OVER: Bij Decorette krijgt u tijdelijk  25% korting op Decorette raamdecoraties. Decorette met gemak het voordeligste woonatelier.


Folder

Poster / franchise folder