AstraZeneca | we hebben een doel…

We hebben een doel…    …we hebben de middelen

Een corporate thema dat in een keer duidelijk maakt waar AZ voor staat. Het doel is optimaliseren van de zorg en het het welzijn van patiënten. De middelen zijn zeer divers. Uiteraard doelen we hier op de geneesmiddelen maar zeker ook op de diensten, kennis(overdracht) en samenwerkingen van AZ met diverse organisaties. Iets wat niet bij iedereen bekend is. Als dit thema intern wordt gebruikt, krijgt het een nog bredere betekenis. Immers, intern moet er bijvoorbeeld ook winst worden gemaakt. Dit doel kan worden bereikt middels het opleiden van mensen. Kortom, ‘We hebben een doel, we hebben de middelen’ is een overall thema dat voor iedere activiteit kan worden ingezet. Het kan bovendien heel eenvoudig de conclusie krijgen ‘Health connects us all’.


Ordening
AZ-doel-picto

Door de breedte aan “middelen” waarop Astra Zeneca zich wil profileren is er behoefte aan ordening. We hebben daarvoor de groepen preventie, opsporing/diagnose, behandeling en nazorg ontwikkeld. Voor deze groepen hebben we pictogrammen ontworpen.


Advertenties

Folder zorgpad

Interne communicatie

Informatiezuil